31.10.2022 Paylaşdı: Qurman 79 0

Ana Südünə Ən Yaxın Protein: Yumurtanın Bilmədiyiniz Faydaları

Ana Südünə Ən Yaxın Protein: Yumurtanın Bilmədiyiniz Faydaları

  • Gündəlik menyu planlamamızda ən yüksək keyfiyyətli zülal tərkibinə malik yumurtalar siyahımızın başındadır. Yumurta qida dəyəri baxımından son dərəcə zəngindir.
  • İmmunitet sistemini gücləndirir. Yumurta əsas amin amidləri, yüksək səviyyədə kolin və A vitamini ehtiva edir.
  • Bu, uşaqlarımızın sağlam, formada olmasına və onları infeksiyadan qorumağa kömək edir. Beyin inkişafı və hüceyrələrin bərpası üçün 6 aydan etibarən tamamlayıcı qidalara keçiddə ana südündən sonra başlaması lazım olan ilk qidalardan biri yumurtadır.
  • Dəmir çatışmazlığında ən yaxşı dəmir qaynaqlarından biri olan yumurtanı pəhriz siyahınıza tez-tez daxil etməlisiniz. Dəmir ehtiyatlarınızı yumurta ilə doldurun.
  • Araşdırmalar göstərib ki, səhər yeməyində yumurta yeyənlər yeməyənlərə nisbətən iştahlarına daha çox nəzarət edirlər. Yumurta istehlak edənlər çəki nəzarətini təmin edərək obezite riskini azaldır.
  • Ən yaxşısı günə keyfiyyətli proteinlə başlamaqdır. Səhər yeməyinə vaxtın olmaması səbəbindən çox vaxt asan səhər yeməyinə yönəlirik. Ancaq günə sağlam və formada saxlayan səhər yeməyi ilə başlayın.
  • Nahar və ya şam yeməyi üçün yumurta ilə praktik reseptlər hazırlaya bilərsiniz və yüksək keyfiyyətli protein olan yumurtaları istehlak edə bilərsiniz. İspanaq yeməyi, pomidor çığırtması yumurta əlavə edə biləcəyiniz asan yeməklər arasındadır.
  • Sağlam insanlar və böyüyən uşaqlar üçün gündə bir yumurta yemək məsləhət görülür. Xolesterolu məhdudlaşdıran şəxslər gündə maksimum 300 mq xolesterol qəbul etməlidirlər. Bunun üçün qanda xolesterin səviyyəsi yüksək olan şəxslər həftədə 3-4 gün yumurta istehlak etməlidirlər.


скачать dle 12.1


Ən çox oxunanlar
Yeni xəbərlər
Tags
Təqvim
«    Февраль 2023    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728 
Statistika